• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gwarancja
#1
Cześć,

Stała się rzecz niefajna - zaliczyłem dzwona w drzewo moim Phantomem Sad Zagapiłem się na ekran i bach :/ Pytanie brzmi, czy jeśli oddam drona na gwarancję, to mi go naprawią? Bo jakby nie patrzeć uszkodzenie nastąpiło z mojej winy, a nie z winy urządzenia. Nie jestem przygotowany na duże koszty naprawy stąd takie pytanie..
  Odpowiedz
#2
Kwestia tego, czy Ci zależy na czasie, czy nie. Znam kilka przypadków, gdzie dron uległ uszkodzeniu z winy operatora - dzwon jak w Twoim przypadku, ale po odesłaniu na serwis usterka została bezpłatnie naprawiona. Może być i tak, że gwarancja nie zostanie uznana, ciężko przewidzieć dopóki nie wyślesz.

Swoją drogą, jakie są uszkodzenia?
  Odpowiedz
#3
Pęknięta obudowa i złamane śmigło. Sama kamera chyba jest ok i nawet działa stabilizacja
  Odpowiedz
#4
To nie taki mocny dzwon Wink Nową obudowę możesz zamówić przez internet, jeśli gimbal nie został uszkodzony ani taśma zerwana, to wymień i lataj znowu. Nawet w jakimś pobliskim serwisie za samą wymianę nie zapłacisz dużo a możesz to mieć zrobione od ręki.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości